Service en contact
Veel zaken kun je snel en gemakkelijk zelf regelen
Direct geregeld: Veel zaken rondom jouw zorgverzekering kun je zelf regelen via Mijn Salland. Mijn Salland is een beveiligd deel van onze website. Je hebt geen apart Mijn Salland account nodig. Je kunt direct inloggen met jouw DigiD. Op de pagina 'Direct regelen' kun je nalezen welke zaken je snel en gemakkelijk zelf kan regelen.
Declareren: Heb je een rekening digitaal gekregen? Dan kun je deze eenvoudig indienen via Mijn Salland, of gebruik de Salland Declaratie App. Als je jouw declaratie indient via Mijn Salland of de declaratie-app, betalen wij de rekeneing binnen 5 werkdagen aan je uit.
Snel antwoord: Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen, daar wordt al veel uitgelegd. Kom je er zelf niet uit of staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
Contact met onze medewerkers
Is jouw vraag nog niet beantwoord, of heb je opmerkingen? Dan komen wij graag met jou in contact.
Digitaal contact
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur en helpen je graag in het Nederlands en Engels. Ons contactformulier kun je altijd invullen. We reageren binnen 5 werkdagen. Let op: ons advies is om digitaal geen medische informatie of BSN met ons te delen.
Je kunt ons ook bereiken via Whatsapp of Facebook. Je kunt binnen 1 uur een reactie verwachten.
Telefonisch contact
Natuurlijk kun je ons ook bellen. Ons telefoonnummer is (0570) 68 74 84. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uurPost
Wil je ons post sturen? Dan mag dit naar:Salland Zorgverzekeringen
Antwoordnummer 30
7400 VB Deventer
Je hoeft geen postzegel te plakken.
Tijdens feestdagen is ons kantoor gesloten
Op deze dagen zijn wij niet bereikbaar;
- Nieuwjaarsdag
- Goede Vrijdag
- Pasen (eerste en tweede paasdag)
- Koningsdag
- Bevrijdingsdag
- Hemelvaartsdag
- Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag)
- Kerst (eerste en tweede kerstdag)